EasterBlack-owned or founded brands at TargetGroceryClothing, Shoes & AccessoriesBabyHomeFurnitureKitchen & DiningOutdoor Living & GardenToysElectronicsVideo GamesMovies, Music & BooksSports & OutdoorsBeautyPersonal CareHealthPetsHousehold EssentialsArts, Crafts & SewingSchool & Office SuppliesParty SuppliesLuggageGift IdeasGift CardsClearanceTarget New ArrivalsTarget Finds#TargetStyleTop DealsTarget Circle DealsWeekly AdShop Order PickupShop Same Day DeliveryRegistryRedCardTarget CircleFind Stores

Sponsored

100% Cotton Flannel Sheets, 4PC Super Soft Bed Sheets, Easy Care, Solid Color - Becky Cameron

100% Cotton Flannel Sheets,  4PC Super Soft Bed Sheets, Easy Care,  Solid Color - Becky Cameron - 2 of 4100% Cotton Flannel Sheets,  4PC Super Soft Bed Sheets, Easy Care,  Solid Color - Becky Cameron - 3 of 4100% Cotton Flannel Sheets,  4PC Super Soft Bed Sheets, Easy Care,  Solid Color - Becky Cameron - 4 of 4
100% Cotton Flannel Sheets,  4PC Super Soft Bed Sheets, Easy Care,  Solid Color - Becky Cameron - 1 of 4
$63.50 sale price when purchased online
$124.00 list price
Target Online store #3991

About this item

Highlights

  • Made from 100 percent cotton.
  • Set includes one fitted sheet, one flat sheet, and two pillowcases (Twin set includes one pillowcase)
  • 14 in. deep pocket fitted sheets, fits most up to 16-in. deep
  • Easy Care: Machine wash cold, tumble dry low, fade resistant, wrinkle resistant, no ironing necessary; do not bleach, or use fabric softener
  • Superior weave for durability and a breathable soft touch

Description

Treat yourself to a comfy new set of sheets with this flannel multi-piece sheet set. Made from 100 percent cotton, each piece is double brushed for an ultra soft and cozy feel, making it the perfect new addition to your room! Available in a variety of complimentary colors and patterns. Twin size comes as a 3 piece set with one pillowcase.
Number of Pieces: 4
Piece 1: Fitted Sheet: 84 inches (L) x 72 inches (W), Quantity 1
Piece 2: Flat Sheet: 102 inches (L) x 105 inches (W), Quantity 1
Piece 3: Pillow Case: 40 inches (L) x 20 inches (W), Quantity 2
Fabric Name: Flannel
Textile Material: 100% Cotton
Protective Qualities: Breathable Material
Includes: 1 Fitted Sheet
Industry or Government Certifications: OEKO-TEX STANDARD 100
Thread Count: 89
Fits Maximum Mattress Depth: 16 inches
OEKO-TEX Certification Number: 11-64177
Product Name: 100% Cotton Flannel 4PC Sheet Set Super Soft - Becky Cameron, Blush, California King
OEKO-TEX Institution: SHIRLEY TECHNOLOGIES LIMITED
Care and Cleaning: Machine Wash, Tumble Dry
TCIN: 86511662
UPC: 840033394048
Origin: imported
The above item details were provided by the Target Plus™ Partner. Target does not represent or warrant that this information is accurate or complete. On occasion, manufacturers may modify their items and update their labels.
We recommend that you do not rely solely on the information presented. If you have a specific question about this item, you may consult the item's label, contact the manufacturer directly or call Target Guest Services at 1-800-591-3869.
If the item details above aren’t accurate or complete, we want to know about it.

becky cameron
flannel 4pc sheets

Size Fitted Sheet Flat Sheet Pillowcase Mattress Depth Number of Pillowcases
Twin 39'' W x 75'' L 66'' W x 96'' L 20'' W x 30'' L 16'' 1
Full 54'' W x 75'' L 81'' W x 96'' L 20'' W x 30'' L 16'' 2
Queen 60'' W x 80'' L 90'' W x 102'' L 20'' W x 30'' L 16'' 2
King 78'' W x 80'' L 102'' W x 108'' L 20'' W x 40'' L 16'' 2
California King 72'' W x 84'' L 105'' W x 102'' L 20'' W x 40'' L 16'' 2

All Sizes in Inches Unless Otherwise Stated

Shipping details

Estimated ship dimensions: 12 inches length x 9.06 inches width x 7.09 inches height
Estimated ship weight: 6.53 pounds
This item cannot be shipped to the following locations: American Samoa (see also separate entry under AS), Guam (see also separate entry under GU), Northern Mariana Islands, Puerto Rico (see also separate entry under PR), United States Minor Outlying Islands, Virgin Islands, U.S., APO/FPO, Alaska, Hawaii
item ships from third party seller: ienjoy Home

Return details

This item can be returned to any Target store or Target.com.
This item must be returned within 90 days of the date it was purchased in store, shipped, delivered by a Shipt shopper, or made ready for pickup.
See the return policy for complete information.

Summary of reviews

These flannel sheets have garnered a mix of praise and criticism from guests. Many appreciate their softness, warmth, and comfort, making them ideal for cozy winter nights. However, some guests have reported issues with shedding and pilling after washing. Despite these concerns, the overall sentiment leans towards satisfaction, with many guests expressing a desire to purchase additional sets for themselves or as gifts. The quality and feel of the sheets are frequently highlighted as standout features.
    Summary created by AI from text of reviews reflecting recent feedback provided across different star ratings (includes incentivized reviews)
    4.8 out of 5 stars with 1212 reviews
    comfort: 3.86 out of 5
    fit: true to size
    quality: 3.03 out of 5
    value: 3.31 out of 5
    washes well: 3.14 out of 5
    46% would recommend
    32 recommendations

    Horrible Quality - Messy and Thin

    1 out of 5 stars
    Salalala - 10 days ago
    originally posted on ienjoy Home
    These flannel sheets are horrible. They make a mess all over the room with the flannel pills that fall off the sheets, leaving thin, lumpy sheets. Even after multiple washings they continued to pill and make a mess everywhere. Do not waste money on these sheets.
    Did you find this review helpful?

    Excellent

    5 out of 5 stars
    Lynjorah S. - 11 days ago
    originally posted on ienjoy Home
    [This review was collected as part of a promotion.] These sheets are nice and warm....great addition to my comforter
    Did you find this review helpful?

    Okay sheets

    3 out of 5 stars
    Gill Goodfellow - 16 days ago, Verified purchaser
    First, the color is not as tan as it shows in the photos, it is more cream color. Second, after the first washing right out of the package, it pilled-up a lot, and the dryer lint basket was completely full. The positive is, it is very soft and comfortable.
    comfort: 5 out of 5
    fit: true to size
    quality: 2 out of 5
    value: 3 out of 5
    washes well: 2 out of 5
    Did you find this review helpful?

    Flannel sheet set

    3 out of 5 stars
    Nancy A. - 23 days ago
    originally posted on ienjoy Home
    [This review was collected as part of a promotion.] The flannel for these sheets ia very fluffy. As a result, out of the bag, lint flew everywhere. I washed them and dried them. Still tons of lint. Bottom line. They were in the dryer for an hour, changing the lint trap every 7 minutes. Shook outside and they still had loose particles. I washed them again. Spent another hour in the dryer and lint is to a minimum. They are nice if you can get through all that hassle I never tried this brand before but felt the price point should’ve had less issues.
    Did you find this review helpful?

    Soft and. warm

    5 out of 5 stars
    Penny T. - 25 days ago
    originally posted on ienjoy Home
    [This review was collected as part of a promotion.] Can’t believe how soft these sheets are and they go perfectly with the mauve quilt Ibought. Very cozy combination for cool nights and a restful sleep..Delivery was great toodidn’t have to wait long for them to arrive!
    1 guest found this review helpful. Did you?

    Very soft but SO much lint!

    2 out of 5 stars
    Andrea D. - 29 days ago
    originally posted on ienjoy Home
    [This review was collected as part of a promotion.] These sheets are very soft however every morning when we wake up, we are covered in lint!
    Did you find this review helpful?

    Flannel sheets review

    5 out of 5 stars
    Kelly C. - 30 days ago
    originally posted on ienjoy Home
    [This review was collected as part of a promotion.] This is the second set of sheets I’ve purchased in 2 months. This set I ordered for a friend. I will have to say that they pile a good bit..but only has been washed twice. They are truly the softest flannels I’ve ever owned.
    1 guest found this review helpful. Did you?

    Flannel sheets

    5 out of 5 stars
    Kelly C. - 1 month ago
    originally posted on ienjoy Home
    [This review was collected as part of a promotion.] These are the softest flannel sheets I have ever used.
    1 guest found this review helpful. Did you?

    Terrible Quality

    1 out of 5 stars
    Thumbs down graphic, would not recommend
    Cortney - 2 months ago, Verified purchaser
    These are terrible. I stand by A LOT of target brands and am a frequent shopper, but sadly, these sheets are absolutely terrible. They pilled immediately. Once I washed them, in hopes that would help, so much of the cotton got sucked up by my dryer lent collector. You could see the missing cotton as you held the pillow case up to light. I put them back on my bed just for another shot and just decided these are not worth another try. These will be returned.
    1 reply from ienjoy Home Team team - 2 months ago
    We're so sorry to hear about this disappointment! It sounds like you received a defective set, which is super surprising, as we sell hundreds of perfect sets to very happy customers daily. We're sure if you contact Target directly they'll be able to assist you with a refund.
    comfort: 2 out of 5
    fit: runs large
    quality: 1 out of 5
    value: 1 out of 5
    washes well: 1 out of 5
    Did you find this review helpful?

    Sheets

    5 out of 5 stars
    Jill B. - 2 months ago
    originally posted on ienjoy Home
    [This review was collected as part of a promotion.] I love the flannel sheets, so soft and cozy! They wash great and go on the bed easily.
    Did you find this review helpful?

    Terrible!

    1 out of 5 stars
    Thumbs down graphic, would not recommend
    Mom of two - 2 months ago, Verified purchaser
    Before using, I washed and dried it, and it shed so much lint. I shook it out and my whole floor was covered with lint. I washed and dried it two more times and it was still just as bad.
    1 reply from ienjoy Home Team team - 2 months ago
    We're so sorry to hear about this disappointment! It definitely sounds like you received a defective set, which is incredibly surprising as we sell hundreds of perfect sets to super happy customers daily. We're sure if you contact Target directly, they'll be happy to assist you with a refund!
    quality: 1 out of 5
    washes well: 1 out of 5
    Did you find this review helpful?

    So nice in winter!

    5 out of 5 stars
    Shelli G. - 2 months ago
    originally posted on ienjoy Home
    [This review was collected as part of a promotion.] We live in the south but it still gets cold at night. I love getting into bed and not experiencing frostbite from the sheets! They fit nicely and lay nicely. Haven't had them long enough to know how they withstand a dozen washings, but they survived the first one well. Thinking about getting another set.
    1 guest found this review helpful. Did you?

    DO NOT BUY!

    1 out of 5 stars
    Thumbs down graphic, would not recommend
    Sue - 3 months ago, Verified purchaser
    I would not tell anyone to buy these seets at all! The pilling is horrible! We bought 3 sets for our 3 daughters, and they are all the same! I have never had this happen before. Wish we could get our money back!
    1 reply from ienjoy Home Team team - 3 months ago
    We're so sorry to hear that you're not completely satisfied with your purchase! We do include washing instructions on our products to help with the laundering process and help prevent pilling. We're sure if you contact Target directly, they'll be happy to assist you with a refund!
    comfort: 3 out of 5
    fit: true to size
    Did you find this review helpful?

    disappointed

    1 out of 5 stars
    Thumbs down graphic, would not recommend
    Juliana - 3 months ago, Verified purchaser
    I have purchased Target sheets for many years and have alwasys been happy until I purchased these sheets. I washed them in cold water and dried on low before I put them on my bed. They pillled so badly the lint off of them filled my dryer vent and pushe the filler out, so glad I checked my dryer the lint was the size of a football. Wish I had taken pictures, There is alot of lint that comes off daily, Would have retrurned but have had to use them.
    1 reply from ienjoy Home Team team - 3 months ago
    We're so sorry to hear that you're not completely satisfied with your purchase! It sounds like you received a defective set, which is super surprising, as we sell hundreds of perfect sets to very happy customers daily. We're sure if you contact Target directly, they'll be happy to assist you with a refund!
    comfort: 1 out of 5
    fit: true to size
    quality: 1 out of 5
    value: 1 out of 5
    washes well: 1 out of 5
    Did you find this review helpful?

    Very soft

    3 out of 5 stars
    Laureen F. - 3 months ago
    originally posted on ienjoy Home
    [This review was collected as part of a promotion.] I like the colors and the softness of the sheets. I could not believe how much lint came off of the sheets. I wash once and had the sheets run in my dryer at least 20 cycles just to remove the majority. I still ran my vacuum cleaner over the sheets. Wish I took a picture of the lint.
    Did you find this review helpful?

    Sheets

    1 out of 5 stars
    Vicky W. - 3 months ago
    originally posted on ienjoy Home
    [This review was collected as part of a promotion.] These were purchased for our daughter for Christmas. She washed them and they already were shedding. Will be returning them
    Did you find this review helpful?

    Did not include listed pillowcases

    1 out of 5 stars
    Thumbs down graphic, would not recommend
    Michelle - 3 months ago, Verified purchaser
    It did not come with 2 pillowcases that were listed in the item description. When I inquired at my Target customer service, I didn’t get an answer & was told to contact the manufacturer.
    1 reply from ienjoy Home Team team - 3 months ago
    We're so sorry to hear about this disappointment! You definitely received a defective set, which is incredibly surprising, as we sell hundreds of perfect sets to very happy customers daily. We're sure if you contact Target directly, they'll be able to assist you with a refund.
    comfort: 4 out of 5
    value: 2 out of 5
    quality: 1 out of 5
    washes well: 3 out of 5
    Did you find this review helpful?

    LOVE!

    5 out of 5 stars
    Dory J. - 4 months ago
    originally posted on ienjoy Home
    [This review was collected as part of a promotion.] This was my first purchase of flannel sheets. I thought I’d be too hot with them. Boy was I wrong! I don’t like to use my heat so bought flannel pajamas for lounging and sheets for sleeping. These are so soft I had to have a second set. Now I can sleep perfectly comfortable with minimal clothes on and be perfectly fine. I also have a muslin cotton blanket on top. I look forward to trying their bamboo sheets for summer when my current ones are ready to be retired. I don’t think I’ll ever buy sheets from another company again.
    Did you find this review helpful?

    Warm and cozy!

    5 out of 5 stars
    Carol B. - 4 months ago
    originally posted on ienjoy Home
    [This review was collected as part of a promotion.] These sheets are so warm and cozy and very soft. Perfect for cold winter nights!
    1 guest found this review helpful. Did you?

    Great Flannel sheets

    5 out of 5 stars
    Rose C. - 4 months ago
    originally posted on ienjoy Home
    [This review was collected as part of a promotion.] They are extremely warm and soft. Washed very well and I will definitely be buying more from this company. I highly recommend.
    1 guest found this review helpful. Did you?

    Get top deals, latest trends, and more.

    Privacy policy

    Footer

    About Us

    About TargetCareersNews & BlogTarget BrandsBullseye ShopSustainability & GovernancePress CenterAdvertise with UsInvestorsAffiliates & PartnersSuppliersTargetPlus

    Help

    Target HelpReturnsTrack OrdersRecallsContact UsFeedbackAccessibilitySecurity & FraudTeam Member Services

    Stores

    Find a StoreClinicPharmacyOpticalMore In-Store Services

    Services

    Target Circle™Target Circle™ CardTarget Circle 360™Target AppRegistrySame Day DeliveryOrder PickupDrive UpFree 2-Day ShippingShipping & DeliveryMore Services
    PinterestFacebookInstagramXYoutubeTiktokTermsCA Supply ChainPrivacyCA Privacy RightsYour Privacy ChoicesInterest Based AdsHealth Privacy Policy