Sponsored
Pepe Y El Desfile (Un Libro Ilustrado Para Niños Sobre La Celebración del Día de la Hispanidad) (Pepe and the Parade) (Spanish Edition)
$8.99 sale price when purchased online
$9.99 list price
Target Online store #3991
About this item
Highlights
- Únete a Pepe mientras celebra su herencia mexicano-estadounidense en un desfile del Día de la Hispanidad.
- 3-6 Years
- 6.0" x 7.75" Board Book
- 26 Pages
- Juvenile Fiction, People & Places
- Series Name: Mini Bee Board Books
Description
About the Book
Pepe, who is Mexican American, enjoys participating in a festival celebrating his heritage and that of his family and friends, who are from Chile, Ecuador, Peru, and many other countries.Book Synopsis
Únete a Pepe mientras celebra su herencia mexicano-estadounidense en un desfile del Día de la Hispanidad. Disfruta de muchas culturas hispanas honradas con orgullo en este jubiloso libro ilustrado. Pepe se despierta lleno de energía para asistir a su primer desfile del Día de la Hispanidad. No podría estar más contento de celebrar y compartir su herencia hispana en un festival con comida nueva, música para bailar y un desfile con sus amigos. Muchos de los amigos de Pepe también asisten al festival y celebran sus propios vínculos hispanos. En el desfile se ven representadas tantas culturas latinas: la mexicana, la peruana, la ecuatoriana, la boliviana, la colombiana, la dominicana, la panameña, la hondureña, la nicaragüense, la chilena, la puertorriqueña, la salvadoreña y la cubana. Es un día lleno de alegría y orgullo. Con hermosas ilustraciones de Mirelle Ortega, la artista y escritora mexicana galardonada con el Premio Pura Belpré a la ilustración, Pepe y el desfile es una alegre celebración de la cultura y la identidad hispana.About the Author
Tracey Kyle es autora de seis libros infantiles. Pasó treinta años enseñando español y francés en escuelas secundarias. Estudió en Madrid, lo que la inspiró a escribir su primer libro ilustrado, Gazpacho For Nacho. Tracey también es autora del impresionante libro ilustrado, A Paintbrush for Paco. Le encanta leer, cocinar y practicar yoga. Vive en Virginia con su marido y dos gatas. Obtén más información sobre Tracey en traceykyle.com. Mirelle Ortega es una ilustradora de Veracruz, México. Recibió una Mención de Honor Pura Belpré a la ilustración por su libro debut Magia: En una tierra muy lejana. Vive en Los Ángeles, California.Dimensions (Overall): 6.0 Inches (H) x 7.75 Inches (W) x .52 Inches (D)
Weight: .05 Pounds
Suggested Age: 3-6 Years
Number of Pages: 26
Genre: Juvenile Fiction
Sub-Genre: People & Places
Series Title: Mini Bee Board Books
Publisher: Little Bee Books
Theme: Hispanic & Latino, United States
Format: Board Book
Author: Tracey Kyle
Language: Spanish
Street Date: September 2, 2025
TCIN: 1002216837
UPC: 9781499817492
Item Number (DPCI): 247-32-9784
Origin: Made in the USA or Imported
If the item details above aren’t accurate or complete, we want to know about it.
Shipping details
Estimated ship dimensions: 0.52 inches length x 7.75 inches width x 6 inches height
Estimated ship weight: 0.047 pounds
We regret that this item cannot be shipped to PO Boxes.
This item cannot be shipped to the following locations: American Samoa (see also separate entry under AS), Guam (see also separate entry under GU), Northern Mariana Islands, Puerto Rico (see also separate entry under PR), United States Minor Outlying Islands, Virgin Islands, U.S., APO/FPO
Return details
This item can be returned to any Target store or Target.com.
This item must be returned within 90 days of the date it was purchased in store, shipped, delivered by a Shipt shopper, or made ready for pickup.
See the return policy for complete information.